Kurssi

Rakenna timanttinen brändi sisältömarkkinoinnin avulla

Rakenna timanttinen brändi sisältömarkkinoinnin avulla -verkkokurssi on suunnattu sinulle, kun haluat

  • rakentaa vahvaa yritys- tai henkilöbrändiä
  • rakentaa helposti lähestyttävän ja miellyttävän maineen
  • erottautua kilpailijoista
  • saada lisää upeita asiakkaita.

Rakenna timanttinen brändi sisältömarkkinoinnin avulla -verkkokurssi auttaa sinua

  • rakentamaan sisältömarkkinointistrategian, joka toimii vahvana perustana koko muulle markkinoinnillesi
  • kirjoittamaan sisältöä, joka vetoaa sinun unelma-asiakkaisiisi
  • maksimoimaan näkyvyyden sosiaalisen median avulla ilmaiseksi.

Rakenna timanttinen brändi sisältömarkkinoinnin avulla -verkkokurssilla käyn läpi mm.

  • miten tunnistat unelma-asiakkaasi 5 eri tyyppiä ja kerron, millaisiin asiakkaisiin sinun kannattaa keskittää markkinointi
  • miten unelma-asiakkaan tietoisuudentaso sinusta ja brändistäsi vaikuttaa ostopäätöksen tekoon
  • miten voit muokata tietoisuudentasoa sisältösi avulla
  • miten kasvatat yleisösi tietoisuutta tuotteista ilman tyrkyttämistä, tuputtamista ja spämmäämistä
  • millainen sisältömarkkinointistrategia luo vahvan pohjan koko markkinoinnillesi
  • millaista sisältöä sinun kannattaa tuottaa ja miten usein
  • miten vaivattomasti sinun tuottamasi sisältö tuo sinulle lisää ostavia asiakkaita
  • miten kirjoitat sisältöä, joka on ”minulta sinulle” eikä ”yritykseltä asiakkaalle”
  • miten sitoutat omalla sisällölläsi asiakkaat palaamaan kerta toisensa jälkeen sinun luoksesi.

Olen kerännyt tähän viiden viikon mittaiseen kurssiin parhaimmat vinkit, ohjeet ja opit, joiden avulla rakennat oman sisältömarkkinointistrategian, joka luo sinulle miellyttävää mainetta ja lisää asiakkaita.

Course Information

Kategoriat:

Kurssi ohjaaja

Tiia Konttinen Tiia Konttinen Tekijä

 

Kurssin nimi

Rakenna timanttinen brändi sisältömarkkinoinnin avulla

Kurssin eteneminen

0%

Kurssiohjelma

  • Tervetuloa
    • Tervetuloa kurssille
    • Perustermit
    • Tekijänoikeus
  • Moduuli 1.
    • Viikko 1: Unelma-asiakas eli ostajapersoona
  • Moduuli 2. 
    • Viikko 2: Millainen sisältö vetoaa sinun asiakkaisiisi?
  • Moduuli 3.
    • Viikko 3: Sisältöstrategian ABC
    • Viikko 3: Julkaisusuunnitelman teko
    • Viikko 3: Evergreen sisältö
  • Moduuli 4. 
    • Viikko 4: Maine
    • Viikko 4: Brändi
  • Moduuli 5.
    • Viikko 5: Postaustyypit
    • Viikko 5: Postauksen rakenne
    • Viikko 5: Hakukoneoptimointi
    • Viikko 5: Pilaripostaukset
    • Viikko 5: Postausten jakaminen somessa