Verkkokauppa
Unelma-asiakkaan määritteleminen ja asiakastarinan kirjoittaminen
97,00 € sis.alv.
Koulutuksessa käymme yhdessä mm.:
- Active Campaignen uudet muutokset
- Email Designerin toiminnot (uusi editori, jonka kautta uutiskirjeet ja sähköpostiviestit kirjoitetaan)
- yhden automaation rakentaminen
- liittymisprosessin rakentaminen ilman laskeutumissivua
- listan segmentointi
- kampanjan lähettäminen
- A/B testin lähettäminen
- AC:n integrointi Woocommercen kanssa
Olen tiivistänyt vain tarpeellisimman tiedon, jolla pääset alkuun. Ja tämän koulutuksen aikana sinä voit tehdä samalla, kun minä koulutan. Näin et jää yksin ja voit koulutuksen aikana kysyä heti, jos sinulle tulee mieleen kysyttävää. Jos ohjelma ei ole tuttu, voi olla että joissain kohdissa etenen nopeammin, jolloin on hyvä että pääset katsomaan tallenteen jälkeenpäin.
Tallenne pilkotaan osiin ja lisätään yhteisön koulutusalustalle n. viikon kuluessa koulutuksesta.
Koulutus sopii sinulle jos sinulla on jo Active Campaign käytössä tai olet kiinnostunut sen käyttöönotosta.
Hinta:
- Yhteisön jäsenille maksuton
- Muille hinta on 97 € (sis. alv 24 %)
- Jos et ole vielä yhteisön jäsen, lue lisää täältä
- Jos olet epävarma siitä, oletko oikeutettu maksuttomaan koulutukseen, ota yhteyttä
Lue lisää alta ⬇️
Kuvaus
Unelma-asiakkaan määritteleminen ja asiakastarinan kirjoittaminen
Koko yritystoiminnan perustana on unelma-asiakkaan määrittäminen. Tuntuuko sinusta, ettet aivan osaa kirjoittaa ja sanoittaa omia palvelujasi unelma-asiakkaillesi? Tuntuuko siltä, että vaikka tuotat laadukasta ja lisäarvoa tuottavaa sisältöä blogiisi tai somekanaviisi, et saa ihmisiä reagoimaan, keskustelemaan tai ottamaan yhteyttä?
Silloin on aika tarkistaa, miten unelma-asiakas on määritelty.
Hyvin tyypillisesti unelma-asiakas määritellään näin:
- nainen / mies
- 40 – 65 vuotias
- asuu kaupungissa
- perheellinen, harrastaa lenkkeilyä
Tällaiselle henkilölle kirjoittaminen on hyvin vaikeaa.
Kehittämäni menetelmä auttaa menemään syvemmälle unelma-asiakkaan maailmaan. Jokainen, kenen kanssa olen tehnyt unelma-asiakkaan määritelmän, on kertonut jälkikäteen miten paljon helpompaa sisällöntuotanto on ollut ja miten paljon enemmän he ovat saaneet yhteydenottoja.
Koulutuksessa mm.:
- kysyn sinulta kysymyksiä unelma-asiakkaaseen liittyen,
- kirjaat vastaukset itsellesi ylös niin tarkasti kuin vain pystyt,
- kun kysymykset on käyty läpi annan sinulle ohjeet, kuinka kirjoitat unelma-asiakkaan tarinan,
- tämän jälkeen asiakas tuntuu läheiseltä ja osaat viestiä hänelle niillä sanoilla ja termeillä, jotka saavat hänet toimimaan,
- koulutuksen lopussa käymme yhdessä vielä läpi asiakaspolkua sekä millaista sisältöä hänelle kannattaa kirjoittaa missäkin vaiheessa polkua.
Jos et ehdi vastata kaikkiin kysymyksiin koulutuksen aikana, voit katsoa koulutuksen tallenteena ja pysäyttää videon aina kysymyksen jälkeen. Voit koulutuksen aikana kysyä heti, jos sinulle tulee mieleen kysyttävää.
Tallenne pilkotaan osiin ja lisätään yhteisön koulutusalustalle n. viikon kuluessa koulutuksesta.
Koulutus sopii sinulle jos haluat selkiyttää omaa unelma-asiakastasi, haluat ymmärtää miksi asiakkaat eivät reagoi viestintääsi ja millaista sisältöä tuotat sen jälkeen, kun unelma-asiakas on määritelty.
Hinta:
- Yhteisön jäsenille maksuton
- Muille hinta on 97 € (sis. alv 24 %)
- Jos et ole vielä yhteisön jäsen, lue lisää täältä
- Jos olet epävarma siitä, oletko oikeutettu maksuttomaan koulutukseen, ota yhteyttä
Koulutus pidetään Zoomissa (tallenne on saatavilla osallistujille koulutuksen jälkeen)
- Keskiviikko 19.4. klo 18:00
- Koulutuksen kesto 1 – 2 h riippuen kysymysten määrästä
Hinnat sis. alv 24 % ja ilmoittautujille lähetetään tallenne koulutuksen jälkeen.
Makustavat:
- Paytrail (verkkokauppa)
- Lasku (lasku tulee maksaa ennen ensimmäistä koulutusta)
Kysymyksiä?
- asiakaspalvelu(at)tiiakonttinen.fi (ma-to 9 – 16)
- 044-231 4679 (ma-pe 8 – 19)
- IG @tiia_konttinen (vkonloput)
Lisää tuote ostoskoriin klikkaamalla tästä.
Maksun jälkeen saat koulutuksen tarkemmat tiedot sähköpostiisi. Tarkistathan siis kassalla, että sähköpostiosoitteesi on kirjoitettu oikein.

Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.