BLOGISTA MARKKINOINNIN KIVIJALAKSI

Haluan rakentaa luotettavan maineen ja vahvan brändin yritysblogin avulla

Mitä asiakkaat puhuvat minusta selkäni takana…?

Mitä asiakkaat puhuvat sinusta selkäsi takana? Miten reagoit, jos saat yhden tähden arvostelun Facebookiin? Miksi asiakkaat eivät kommentoi somessa? Verkossa maineen rakentaminen vie aikaa. Ja sen voi tuhota yhdellä lauseella. Hyvä ja luotettava maine on kriittisen tärkeä asiakasuskollisuuden ja myynnin näkökulmasta.

Tämä on se kysymys, jota moni yrittäjä miettii. Varsinkin, jos myynti takkuaa ja kassa ammottaa tyhjyyttään. Myös minä tuskailin tämän asian kanssa ”urani” alkuaikoina. Verkossa palautteen saaminen on vaikeaa mutta yrittäjinä ja bloggaajina se on elintärkeää.

Tällä askelmalla opetan sinulle, miten rakennat itsellesi luotettavan maineen ja vahvan brändin hyödyntämällä ilmaista kanavaa - blogia ja sisältömarkkinointia.

Saadaksesi myynnin verkossa käyntiin, tarvitset uskottavuutta ja luotettavuutta. Pystyt rakentamaan tämän hyvin sisällön avulla. Kun haluat erottua selkeästi kilpailijoista ja herättää asiakkaiden mielenkiinnon blogiasi kohtaan, sinun kannattaa rakentaa itsellesi ystävällinen, positiivinen ja empaattinen maine.

Verkossa asiakkaat ostavat niiltä yrittäjiltä:

  • jotka he tuntevat
  • joista he tykkäävät
  • ja joihin he luottavat

Auttaakseni sinua tässä, suosittelen lämpimästi, että lähdet rakentamaan itsellesi empaattista asiantuntijan mainetta. Ja usko pois, se ei ole edes niin vaikeaa, miltä saattaa tuntua. Minulta kysytään paljon, voiko kuka tahansa olla asiantuntija. Kyllä voi. Asiantuntijuus rakentuu ainakin koulutuksen ja/tai kokemuksen kautta. On tärkeää ymmärtää, että asiakkaat haluavat sinun olevan “heidän” puolellaan. Ja siinä onnistut olemalla empaattinen asiantuntija.

Rakenna timanttinen brändi sisältömarkkinoinnin avulla

Kurssi sopii yrittäjälle, jolla on jo yritysblogi olemassa ja joka haluaa hioa sisältöään timanttiseksi

Rakenna timanttinen brändi sisältömarkkinoinnin avulla verkkokurssi on suunnattu sinulle, kun haluat

  • rakentaa vahvaa yritys- tai henkilöbrändiä
  • rakentaa helposti lähestyttävän ja miellyttävän maineen
  • erottautua kilpailijoista
  • saada lisää upeita asiakkaita
  • klikkaa tästä ja lue lisää kurssista

"Tästä kurssista saa hyvät ja kattavat tiedot sisältömarkkinoinnin aloittamiseen ja tekemiseen. Selkeitä ohjeita miten asioita tehdään ja viedään käytäntöön. Oma yritys toimii B2B maailmassa ja asiakkaina ammattiostajat. Jopa perinteisemmilläkin toimialoilla nämä opit toimivat hyvin." -Juha

"Kurssi on toiminut hyvänä inspiraation lähteenä oman sisältömarkkinoinnin kehittämisessä. Tämän kurssin avulla olen uskaltanut lähteä kehittämään omaa toimintaa haluamaani suuntaan. Kurssin sisältö on auttanut oman yritysblogin suunnittelussa. Kurssi etenee johdonmukaisesti askel kerrallaan eteenpäin." -Marika

Rakenna timanttinen brändi sisältömarkkinoinnin avulla verkkokurssi auttaa sinua

  • rakentamaan sisältömarkkinointistrategian, joka toimii vahvana perustana koko muulle markkinoinnillesi
  • kirjoittamaan sisältöä, joka vetoaa sinun unelma-asiakkaisiin
  • maksimoimaan näkyvyyden sosiaalisen median avulla

Rakenna timanttinen brändi sisältömarkkinoinnin avulla verkkokurssilla käyn läpi mm.

  • miten tunnistat unelma-asiakkaasi 5 eri tyyppiä ja kerron, millaisiin asiakkaisiin sinun kannattaa keskittää markkinointi
  • miten unelma-asiakkaan tietoisuudentaso sinusta ja brändistäsi vaikuttaa ostopäätöksen tekoon
  • ja miten voit muokata tietoisuudentasoa sisältösi avulla
  • ja miten kasvatat yleisösi tietoisuutta tuotteista ilman tyrkyttämistä, tuputtamista ja spämmäämistä
  • millainen sisältömarkkinointistrategia luo vahvan pohjan koko markkinoinnillesi
  • millaista sisältöä sinun kannattaa tuottaa ja miten usein
  • miten vaivattomasti sinun tuottama sisältö tuo sinulle lisää ostavia asiakkaita
  • miten kirjoitat sisältöä, joka on ”minulta sinulle” eikä ”yritykseltä asiakkaalle”
  • miten sitoutat omalla sisällöllä asiakkaat palaamaan kerta toisensa jälkeen sinun luoksesi

Olen kerännyt tähän kuuden viikon mittaiseen kurssiin parhaimmat vinkit, ohjeet ja opit joiden avulla rakennat oman sisältömarkkinointistrategian, joka luo sinulle miellyttävää mainetta ja tuo sinulle lisää asiakkaita.

Sivulatauksia blogissa 2019

Kävijöitä vuodesta 2016

MAKSUTON webinaari: ”Näin rakensin 100000 €:n liiketoiminnan yritysblogin avulla” | Ilmoittautuminen käynnissä NYT

Kirjoittajalta Tiia Konttinen

Näin rakensin itselleni useita automatisoituja tulonlähteitä

Kirjoittajalta Tiia Konttinen

Millaisia tuloksia saadaan aikaan hyvällä sähköpostimarkkinoinnilla? [Case Study]

Kirjoittajalta Tiia Konttinen

Näin hyödynnät Google Analytics -ohjelmaa lukijamäärän kasvattamisessa

Kirjoittajalta Tiia Konttinen

Miten ajastat blogipostauksen etukäteen [Tutorial]

Kirjoittajalta Tiia Konttinen

Näin rakennat markkinoinnin automaation itse

Kirjoittajalta Tiia Konttinen

Miten kirjoittaa täydellinen Tietoa -sivu blogiin?

Kirjoittajalta Tiia Konttinen

Näin lisäät Instagram feedin blogiin (kuvaruutuohjeet)

Kirjoittajalta Tiia Konttinen

Milloin aloittavan yrittäjän kannattaa aloittaa yritysbloggaaminen?

Kirjoittajalta Tiia Konttinen

Kokemuksia Bloggaajasta Ammattilaiseksi™ valmennuksesta

Kirjoittajalta Tiia Konttinen

Mahtavaa! Sisältöäni varastettiin!

Kirjoittajalta Tiia Konttinen

4 tärkeintä menetelmää tuloksellisen digiliiketoiminnan rakentamiseen

Kirjoittajalta Tiia Konttinen

Kasvata blogipostauksen jakoja välittömästi 530,43 % (Case Study)

Kirjoittajalta Tiia Konttinen

Yrittäjä: Tiedätkö mistä maksat blogiyhteistyössä?

Kirjoittajalta Tiia Konttinen

Miten tein 22.575,00 € verkkokurssilanseerauksen?

Kirjoittajalta Tiia Konttinen

E-kirja: Näin kirjoitat e-kirjan hyödyntämällä blogiasi

Kirjoittajalta Tiia Konttinen

15 syytä, miksi blogisi ei tule koskaan menestymään

Kirjoittajalta Tiia Konttinen

19 blogimyyttiä joihin ei kannata enää uskoa 2020 (jos haluat menestyä bloggaajana)

Kirjoittajalta Tiia Konttinen

Miten kirjoittaa otsikko | 11 vinkkiä koukuttavan otsikon kirjoittamiseen 2020

Kirjoittajalta Tiia Konttinen

Mitä ajattelen yrittäjyydestä neljän vuoden jälkeen?

Kirjoittajalta Tiia Konttinen

Syy, miksi iso osa blogeista ei saa lukijoita (Ja 6 asiaa, joilla korjaat tilanteen 5 minuutissa)

Kirjoittajalta Tiia Konttinen

Miksi bloggaaja ei kelpaa bloggaajalle lukijaksi?

Kirjoittajalta Tiia Konttinen

3 helppoa askelta bloggaamisen aloittamiseen 2020

Kirjoittajalta Tiia Konttinen

Näin jopa ”sillisalaattiblogi” voi saada ison yritysyhteistyön

Kirjoittajalta Tiia Konttinen

Näin ryhmittelet blogin sisällön loogiseksi kokonaisuudeksi

Kirjoittajalta Tiia Konttinen