Miljoona euroa yritysblogilla
vaikka blogien pitäisi olla kuolemassa

Yritysblogin avulla olen rakentanut säännöllistä kauppaa tuovan automaation. Yli 68 % sivustolla ja blogissa kävijöistä tulee suoraan Googlesta. Minun ei siis tarvitse tehdä mitään uusien asiakkaiden ja opiskelijoiden saamiseksi. Tämän tietotaidon haluan antaa myös sinulle. Ota ensimmäinen askel kohtia automatisoitua tuloa ja lataa maksuton oppaani, jossa puran auki, miten olen tehnyt yli miljoona euroa omalla yritysblogillani.

Blogien kuolemasta on puhuttu jo vuosia. Silti edelleen niin yrittäjät, yritykset kuin kuluttajatkin tienaavat rahaa ja hankkivat uusia asiakkaita täysin ilmaiseksi blogien avulla.

 

Tässä maksuttomassa case studyssa avaan kuinka olen rakentanut oman yritysblogini, miten tienaan sillä rahaa sekä kuinka paljon olen tehnyt rahaa sillä perinteisellä affiliate- ja kumppanuusmarkkinoinnilla.

 

Hämmästyttävintä on se, että jos käyt lukemassa blogiani, et näe siellä häiritseviä pop uppeja, mainoksia tai vilkkuvia bannereita. Itse asiassa minulta usein kysytäänkin, miten ihmeessä teen rahaa blogilla, kun siellä ei ole ärsyttäviä mainoksia.

 

Kehittämäni sisällöntuotannon menetelmä toimii juuri näin. Se on huomaamaton mutta tehokas ja se auttaa sinua kirjoittamaan laadukasta sisältöä ja maksimoida tulokset - jopa muutamassa viikossa.

miljoona euroa bloggaamalla

Kun lataat maksuttoman oppaan, liityt samalla mukaan (meitä on jo 1583+ upeaa yrittäjää) maksuttoman sisäpiirikirjeen tilaajaksi. Lähetän sinulle 1 - 5 viestiä kuukaudessa (ja joskus kampanjan aikana hieman tiheämmin).

Arvostan yksityisyyttäsi kun tulet mukaan sisäpiiriini

En koskaan myy, jaa, vuokraa tai välitä tietojasi eteenpäin. Noudatan Suomen tietosuojalakia ja lähetän sinulle vain aiheeseen liittyviä sisäpiirikirjeitä. Sinun ei siis tarvitse pelätä, että matkan varrella alkaisin "myymään" tai suosittelemaan jooga-kursseja tai huonekaluja.

 

Olen myös hyvin avoin ja rehellinen kaikesta markkinoinnista. Kampanjoiden aikana lähetän aina tiiviimmin kirjeitä mutta palaamme normaaliin lähetysrytmiin heti kampanjan päättymisen jälkeen.

 

Sinulla on aina oikeus estää mainosviestien tulemisen, jokaisen viestin P.S. osiossa olevaa linkkiä klikkaamalla.

 

Ja hei, jos sisältöni ei resonoi, voit aina poistua sisäpiiristä jokaisen viestin lopussa olevaa linkkiä klikkaamalla.

 

Kerron myös, että jos huomaan, ettet avaa viestejä 1 - 3 kuukauteen, poistan sinut automaattisesti sisäpiiristäni. En halua turhaan lähettää sinulle viestejä, joita et avaa.

"Hei, tiedätkö, että sä oot aivan super! Oon lukenut nyt sun sähköpostisi uutiskirjeitä jne. Aivan mieletön mitä jaat ja ilmaiseksi vielä. Kunhan sulla alkaa verkkovalmennuksia, niin infoa! Iso kiitos ja onneksi bongasin sinut!" -Antti

"Suosittelen, vaikka olenkin sitä mieltä, että Tiian viikkokirjeiden pitäisi olla maksullisia, sen verran tuhtia oppia, neuvoa ja niksiä niissä pukkaa!" -Marianne

"Suosittelen jokaiselle bloggaajalle sekä yrittäjälle lämpimästi Tiian viikkokirjeen tilaamista, sillä sitä kautta inboxiin ilmestyy säännöllisesti kultahippujen arvoisia vinkkejä ja ohjenuoria." -Zaki

Tässä pieni sneak peak 77-sivuisesta oppaasta:

miljoona-euroa-1

Miljoona euroa yritysblogilla ja sisältömarkkinoinnilla

Olen auttanut asiakkaitani tekemään sisältömarkkinoinnilla satoja tuhansia euroja liikevaihtoa. Löytyypä siellä muutama asiakas, jotka ovat nostaneet vuosiliikevaihdon yli miljoonaan euroon. Ja nyt kerron sinulle vinkit, joiden avulla sinä voit tehdä samoin.

 

Olet todennäköisesti yrittäjä, joka kaipaa enemmän vapautta. Sinua kuormittaa jatkuva somessa roikkuminen, markkinointi ja myynti ja toivot, että

  1. joko voisit tehdä sitä helpommin
  2. tai joku tekisi kaiken työn puolestasi.

 

Minulta kysytään usein, miksi valitsin bloggaamisen. Eikö olisi ollut helpompaa markkinoida Facebookissa tai Googlessa?

 

Varmasti olisi. Mutta kohdallani tilanne ei ollut niin yksinkertainen.

 

Olin perustanut yritykseni 1.11.2015 ja julkaissut ensimmäisen e-kirjani (Sinullakin on oikeus vaurastua). Olin rakentanut Facebook-mainoksilla myyntikoneen, joka puksutti minulle tasaista myyntiä viikosta toiseen.

 

Kunnes helmikuussa 2016 mainosten näkyvyys putosi lähes nollaan.

Koska mainokset eivät enää toimineet ja yritys oli ollut pystyssä vajaat viisi kuukautta, oli pakko keksiä jokin toinen keino markkinoida e-kirjaani.

 

Olin pari vuotta aikaisemmin perustanut Unelma Onnellisuudesta -blogin, joka olikin yllättäen alkanut saada lukijoita. Kevääseen 2016 mennessä blogissa kävi 10 000 lukijaa kuukausittain, joten ajattelin, että voisin perustaa omaa nimeäni kantavan blogin ja markkinoida e-kirjaani sen kautta.

 

Tiiakonttinen.fi-blogi on perustettu virallisesti helmikuun lopulla 2016, mutta tällä hetkellä ensimmäinen virallinen blogiteksti on julkaistu 19.3.2016.

 

Ensimmäisten viikkojen aikana minulla ei oikeastaan ollut mitään strategiaa. Minulle oli tärkeintä, että tuotan sisältöä ja jaan tietoa e-kirjastani.

 

Kirjoitin ja julkaisin yhden uuden blogitekstin viikossa (joskin osa näistä on jo poistettu, koska aihe on blogissa muuttunut olennaisesti) ja jaoin sisältöjä innokkaasti sosiaalisessa mediassa. Pääsääntöisesti jaoin julkaisuja FB-ryhmissä, sillä omissa somekanavissani oli vasta vähän seuraajia.

 

Unelma Onnellisuudesta -blogin FB-sivulla oli n. 22 000 seuraajaa, mutta aihe oli hyvin erilainen kuin toisessa blogissani, joten lukijoita oli sen kautta vaikea saada.

 

Muutaman viikon kuluttua blogin syntymisen jälkeen aloin saamaan ensimmäisiä sähköposteja. Niissä kerrottiin, ettei blogini lukemista malteta lopettaa ja että jollakin oli ollut jo useamman päivän 7 eri blogipostausta auki, koska sisältö oli ollut niin hyödyllistä.

 

Ajan mittaan samankaltaisia viestejä alkoi tulla yhä enemmän ja enemmän. Siitä sain idean ryhtyä kouluttamaan bloggaamista.

 

Ja siitä tämä polku on lähtenyt liikkeelle.

 

Edelleen blogini on yritykseni markkinoinnin perusta ja kivijalka. Se on vakaampi kuin mainokset ja sosiaalinen media. Se on maksuton, sillä noin 76 % sivustoni kävijöistä tulee Googlen kautta. He lukevat yhden blogitekstin, sitten toisen ja lopulta:

"Aloitin lukemaan blogiasi eilen ja jäin heti koukkuun." -Elisa

 

Tämä ei ole rakettitiedettä ja minä tiedän, että sinä pystyt aivan samaan.

myyntiputki (1)